fredag 19 juni 2009

Dag 11 och 12

Igår Så fick vi fkäskkött, pasta med svampsås till lunch, pastan går an=) Det var riktigt soligt så sen gick vi till stranden, vattnet i sjön är fasiken jättevarmt! Vid halv sex gick vi, då köpte jag min a fina gladiatorsandaler, eller slavskor som jag gärna vill säga. Vi handlade även frukt och FÄRSKPOTATIS till idag, midsommar. När vi kom hem fixade vi oss och vid 8 gick vi ner på stan och åt middag, det blev pizza för hela högen=) Vi var 8flickor som blev uppvaktade av kyparna, en blev jättefascinerad av att jag hette Olivia och en tjej som jobbade där hette Livia, haha! Gick heåt vid 22 då det blev sängen nästn på en gång.

Idag Hade vi riktigt roligt i skolan, om man bortser från vissa händelser..Men vi andra hade så roligt med Ornella så!! Till lunch så åt jag i princip ingenting, för jag valde skaldjurssås och patsa istället för fisk.. Det var HELA små bläckfiskar däri, 7-8stycken, ucsha. Tyvär är det inte strålande väder idag, men vaaarmt. Men jag ska iaf koka min färskpotatis och proppa i mig ananas, det är ju trots allt midsommar=) Jag frida, madde och johanna var ner till stranden och badade efter skolan, vi har nästan precis kommit hem, för dom handlade lite på hemvägen..
Nu blir det att tat en dusch och ta på finklänningen och nyskorna. Sen ska jag hacka frukt och packa picknickväskan:: Puss och kram

Glad Midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar