onsdag 17 juni 2009

Day ten

Nu ligger jag i sängen, datorn har precis blivit ledig och jag ´la precis ifrån mig boken jag läste. Jag och Nagelica har även suttit här och fyllt i Fridas "Vänbibel", massa roliga och konstiga frågor. Idag var det mulet på förmiddagen men det sprack upp och blev soligt sen. Det är otrlogigt kvaft här, känns som att vandra omkring med kronisk astma.. Till lunch blev det pasta med mozzarella, e pomodori, tomater alltså. Verkligen något jag gillar. Dom andra tig någon sketen köttfärslimpa, blöh!! Vid 2-3 tiden gick jag, Madde och Angelica mot stan, där vi blev till hanästan halv 6. Det blev ett långt svart linne och min kära kofta som jag såg i stockholm, nu kostade den otroliga 80kronor, så jag fick min älskling till slut trots de trånga armarna. Jag har även hittat ett par svarta gladiatorsandaler,för kanske 500sek. Får jag köpa dom mamma? =) Vill ha något finare än foppatofflor o tygskor att ha, speciellt på fredag då det trots allt är midsommar!! Sen har jag sett ett par hemma i Söderhamn för 700sek. Annars kommer jgag köpa några sketna fula skor fö 200kronor bara för att ha på fredag. Får se hur jag gör. Imorgon nalkas det handling inför parkmyset på midsommar,, då några av oss ska till en vacker park och ha picknick och mysa på eftermiddagen kvällen om et är fint väder..

Sov så gott

ps: Mamma, du får ringa om du vill. Jag har 200sek kvar på mitt refillkort=) Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar