måndag 15 juni 2009

Dag 8

Ja behöver jag säga att vi gick till skolan idag, som så fint finns represnterade på facebook;) Det rullar pårätt så bra tycker jag, vi försöker så gott vi kan. Fast det är väldigt mycket att hålla reda på, med massa oliak verb.. Till lunch fick vi ris och en currysås med kyckling i, vissa gillade det andra inte. Jag är väl en av dom som är lite mer kräsen av mig. Men jag gillar alla sötsaker iallafall. Dessutom slog dom på stort vid frukosten imorse, det var hela tre nya marmeladsmaker. Plommon, aprikos och svartvinbär! Efetr skolan tog vi en liten tupplur, sedan gick några av oss ner på stan. För mig blev det en tröja, och jag fann 4stycken till som ligger på lut. Dessutom såg jag ett par skor, men dom köpte Johanna, så får se om jag införskaffar dom eller ej. Ett par gladiatorsandaler har jag också sett, men dom var lite dyrare så de får vänta till slutet på denna tripp. När vi kom hem gjorde vi middag och som vanligt blev det folksamling här i vårat rum, så mysigt så. Vi har även hunnit med en lång promenad efter stranden, riktigt mysigt. Det ser även ut som att Frida övernattar i vårt rum inatt igen, hon släpade nämligen hit sin madrass inatt, Angelica, jag och fRIDA hade alla tre lite överskottsenergi och var nog vakna till 2 skulle jag tgro, men vad ska man göra=p Nu har det varit hårsalong här utanför i korridoren, Ida slingade sitt hår, Frida slog till hon med med Idas överskottsfärg.

Bueno Notte=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar