lördag 20 juni 2009

dag 13, lördag

Gårdagen var trevlig där i parken, vi lekte lekar och åt vår picknick. Men vid 11 stänger parken och vid 10började det åska så då gick vi hem vid halv 10. Vid 11 gick alla vidare till coyote Ugly men jag stannde här, orkade inte gå.. Så jag städade lite här hemma och sen la jag mig. Imorse hde vi bett om att skippa frukosten och få lunch 11.30, så då gick vi till vår matsal. Personalen är såå guliga. Idag blev det en prima piatto, små pizzabitar till FÖRÄTT!! Sedan blev det typ fylld pasta, sedan glass och kaffe. Hur mycket som helst, de anstränger sig verkligen för vår skull, så de ska få någon slags present på fredag! När vi gick så fick vi med oss en liten picknickpåse, med banan, nektarin, vattenflaska och en croissant, för att vi skippade frukosten. Ja ni hör ju hur myckte dom gör för våran skull! ! Sedan drog vi dirwekt till stranden, härligaaset dagen hittilsa tror jag! Vid 6tiden gick vi och handlade sen hem och gjorde mat. Jag har även hunnit med att få min numera obligatoriska ryggsktubbning av Lina och läst lite i en av min anya böcker:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar